poniedziałek, 17 października 2011

Witajcie wszyscy znajomi, jak również mniej znani :)

Zupełnie jak w reklamie pewnej gumy do żucia 
" wszyscy mają bloga, mam i ja".
No to zaczynam, rzucam się na głęboką wodę, na blogowaniu się nie znam (nie liczę czytywania kilku regularnie), a ostatnie teksty pisałam w szkole ...dziesiąt lat temu. Fajnie, czyli nic do stracenia nie mam. Sama jestem ciekawa, w którą stronę się to potoczy. Hobby mam, to pewnie się rozkręcę wokół tego tematu, a potem się zobaczy. Życie płynie mi na wychowywaniu dzieci, prowadzeniu domu, do niedawna była jeszcze praca ale teraz klops. Pozostaje więc zająć się czymś dla przyjemności. U mnie jak w historii sztuki, są epoki: szyciowe, drutowe, szydełkowe i hafciarskie. I tak doookoła wojtek. Mam kilka nie skończonych haftów, ale jakoś się nie zmobilizowałam, tylko zaczęłam nowy. Święta idą, to mi się zachciało szopkę robić. Kiedyś zrobię, niekoniecznie na tegoroczne, już tak bywało. Stresować się nie będę :)
Zdjęcie trochę ciemne, wybaczcie, wersja robocza. Jeśli nawet nie zdążę to mam taki dyżurny obraz świąteczny, bardzo go lubię.

Do zobaczenia wkrótce.

7 komentarzy:

  1. Witam w blogowym świecie :) Hafty śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cie i dzięki ze zajrzałaś do mnie :-)) dołącz listę oglądających Twój blog to będziesz widziała kto do Ciebie zagląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za rady, pomału ogarniam po kolei co mogę robić i jak, z czasem się podszkolę

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się zapowiada powodzenia w dakszym tworzeniu hafciki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w blogowym świecie:D
    Już zaczynam Ciebie obserwować. A ta choinka też za mną od dawna chodzi. Jest jeszcze jedna w podobnym stylu taka z prezentami pod choinką. Ale wiem ile pracy przy niej trzeba zrobić więc przed Tobą chylę czoła!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za uznanie :)
    co do choinki to nie była taka pracochłonna jak się wydaje, całkiem przyzwoicie robótka się dziergała, chyba bardziej pracochłonna jest teraz szopka

    OdpowiedzUsuń